Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2021

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΣΙΩΠΗΛΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ

 


ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ... Διαγραφή των «δείκτες φύλου»... Παιδεραστική Προπαγάνδα...


Είναι στο χέρι μας να αποφασίσουμε τι χρειάζονται τα παιδιά μας.

Φαίνεται ότι είναι καιρός να δώσουμε προσοχή στις ροές πληροφοριών που μας περιβάλλουν.
 Οτιδήποτε δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των γονιών ως προς την εξέλιξη και την ανατροφή ενός ανθρώπου θα πρέπει σταδιακά να περάσει στην κατηγορία των περιθωριακών και απαράδεκτων...
Πιθανώς να έχετε ακούσει πολλές φορές στο παρελθόν για το πώς προωθούνται ορισμένες αξίες και ιδέες μέσω διαφόρων περιεχομένων στα μέσα (ταινίες, κινούμενα σχέδια, κλιπ), συμπεριλαμβανομένων των περιβόητων αρχών της ανεκτικής στάσης απέναντι στα μέλη των σεξουαλικών μειονοτήτων. 
Αυτό γίνεται με διαφορετικούς τρόπους: μερικές φορές πολύ ανοιχτά και απροκάλυπτα, και μερικές φορές παρουσιάζεται με τόσο λεπτούς και διφορούμενους τρόπους που μερικές φορές είναι δύσκολο να αναγνωρίσεις αυτή την κρυφή προπαγάνδα και ακόμη πιο δύσκολο να πεις στους άλλους γι' αυτήν, γιατί όλα φαίνονται πολύ αποδεκτά. . 
Φυσικά, οι ταινίες για παιδιά είναι οι πιο επικίνδυνες από αυτή την άποψη, αφού τέτοιες σιωπηρές μέθοδοι χρησιμοποιούνται συχνότερα σε αυτές.

Ωστόσο, ας μην προλάβουμε, θα περάσουμε από το απλό στο σύνθετο. 
Νομίζω ότι κάποιοι από εσάς έχετε ακούσει ότι ένας μαύρος τραβεστί θα παίξει τον ρόλο της νεράιδας στη νέα ταινία της Σταχτοπούτας. Τώρα, αυτού του είδους τα γεγονότα δεν εμφανίζονται τόσο για λόγους προπαγάνδας, αλλά χρειάζονται απλώς ένα προηγούμενο. 
Είναι ξεκάθαρο ότι δεν θα αρέσει σε πολλούς και δεν αφορά μόνο το γεγονός ότι η νεράιδα είναι τραβεστί, αλλά και το γεγονός ότι η νεράιδα είναι μαύρη. Άλλωστε το παραμύθι είναι ευρωπαϊκό και γράφτηκε όταν στην Ευρώπη δεν υπήρχαν τόσοι μετανάστες από χώρες της Αφρικής. Αυτό που χρειάζεται όμως είναι μια εκδήλωση, μια εκδήλωση που θα συζητηθεί, που θα έχει απήχηση στο κοινό. Μια εκδήλωση για τη διάδοση της οποίας τα ΜΜΕ θα κερδίσουν καλά χρήματα. Και με αυτή την έννοια,

Η εμφάνιση ενός παραμυθιού για παιδιά με τέτοιους χαρακτήρες θα σήμαινε ότι έχει περάσει άλλο ένα βήμα στο παραδεκτό τέτοιων πραγμάτων στον κινηματογράφο για παιδιά. Και είναι το νεανικό κοινό φυσικά που είναι το πρώτο που στοχεύει σε αυτό το θέμα. 

Εκείνοι που οδηγούν αυτές τις ιδέες προφανώς συνειδητοποίησαν εδώ και πολύ καιρό ότι δεν έχει νόημα να προσπαθούμε να επηρεάσουμε τους ενήλικες. Οι ενήλικες είναι μακροχρόνια άτομα με μια αρκετά σταθερή κοσμοθεωρία και αξίες που είναι ελάχιστα επιρρεπείς σε αλλαγές. Όχι όλοι βέβαια, αλλά οι περισσότεροι. Και παιδιά… Αυτό είναι το ανοιχτό γήπεδο!

Ωστόσο, και ο ενήλικος πληθυσμός προετοιμάζεται για το τι θα αντιμετωπίσει στο άμεσο μέλλον. Πάρτε, για παράδειγμα, το Demolition, 2015, με τον Jake Gyllenhaal. Η ταινία μας αφηγείται μια εντελώς ενήλικη ιστορία της γυναίκας ενός άνδρα που πέθανε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Θα σκεφτόταν κανείς, τι σχέση έχει το θέμα της παιδεραστίας; Αποδεικνύεται ότι έχει να κάνει πολύ με αυτό, αν προσεγγίσεις το σενάριο πολύ έξυπνα. Δείτε αυτό το σύντομο βίντεο κλιπ.



Προσοχή στην παρουσίαση, στο σκηνικό της ίδιας της σκηνής. Πρώτα απ 'όλα, όλα είναι ξεκάθαρα με τη μορφή ενός αστείου, το οποίο αφαιρεί αυτόματα ορισμένα εμπόδια στην αντίληψη. 
Δεύτερον, ένας έφηβος είναι πολύ πιο ώριμος σε ένα τόσο οικείο θέμα σεξουαλικών σχέσεων από τον συνομιλητή του: είναι πιο απελευθερωμένος και μιλάει ελεύθερα για τις επιθυμίες του, κάτι που είναι πολύ απίθανο γιατί οποιοσδήποτε ενήλικας είναι πολύ πιο γνώστης σε τέτοια πράγματα, απλώς λόγω του ηλικία. 
Αλλά κάποιος θέλει να βλέπει παιδιά σαν αυτό – να ανησυχούν βαθιά για τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό στην ηλικία των δεκαπέντε, σαν να μην υπήρχαν πιο σημαντικά ζητήματα στη ζωή τους. Είναι δύσκολο να σκεφτώ κάποια άλλη εξήγηση για τέτοιες σκηνές σε ταινίες, δεν συμφωνείτε;

Το πιο σημαντικό είναι ότι αυτό το επεισόδιο με έναν ομοφυλόφιλο έφηβο, όπως και άλλα, μπορεί εύκολα να αφαιρεθεί από την ταινία (απλώς αποκόπτεται) και αυτό δεν θα επηρεάσει ούτε το περιεχόμενο της εικόνας ούτε την ίδια την αφηγηματική γραμμή. Και αυτό σημαίνει ότι στο στάδιο της λήψης χρημάτων για τη δημιουργία της ταινίας, δόθηκε στους συγγραφείς να καταλάβουν ότι θα χρηματοδοτούνταν μόνο εάν προσδιοριζόταν αυτό το θέμα.

Και πολλοί ακόμη και σε αυτή την περίπτωση, ίσως, θα αντιταχθούν: «Τι μεγάλη υπόθεση; Η ταινία είναι ενήλικη. Βαθμολογία 18+. Είναι απίθανο να ενδιαφέρει κανέναν έφηβο. Ναι, εσείς ο ίδιος είπατε ότι αυτό δεν επηρεάζει ιδιαίτερα τους ενήλικες: η άποψή τους δεν θα αλλάξει από τέτοια πράγματα.

Ναι, από πολλές απόψεις, ίσως έχετε δίκιο, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε τα μηνύματα, την προετοιμασία του μυαλού για τέτοιες καταστάσεις. 
Φαίνεται ότι πολλοί ήταν δυσάρεστο να παρακολουθήσουν αυτή τη σκηνή. Κάποιοι σίγουρα σοκαρίστηκαν με αυτό που είδαν, έτσι δεν είναι; 
Αναρωτιέμαι τι θα συμβεί αν ξανασυναντήσεις κάτι τέτοιο; Η αντίδραση θα είναι η ίδια; Ή θα είναι λίγο πιο πιστό; Ίσως δεν θα υπάρξει ήδη τέτοιο σοκ; Όμως τέτοιες καταστάσεις, τέτοια θέματα υπάρχουν πλέον σχεδόν σε κάθε ταινία και τηλεοπτική σειρά, πράγμα που σημαίνει ότι η ευαισθησία μας αναπόφευκτα θα μειωθεί.

Από την κατηγορία του «σοκαριστικού» αυτό το θέμα θα περάσει σταδιακά στη μορφή του «κανονικού»

Αλλά αυτό είναι πολύ προφανές, πολύ προσχηματικό. Υπάρχουν πολύ πιο «διασκεδαστικά» πράγματα. Και εδώ αξίζει να αναφέρουμε περιεχόμενο για παιδιά, όπου η δουλειά πραγματικών επαγγελματιών γίνεται περιοδικά αισθητή.

Στην αρχή αυτού του άρθρου, δεν ήταν τυχαίο ότι αναφέρθηκε κάποιο είδος σιωπηρής προπαγάνδας, όταν είναι δύσκολο να ξεχωρίσουμε κάτι που μας έδειχναν στην οθόνη. Είναι απλώς μια σύμπτωση ή είναι καιρός να αμφιβάλλουμε ότι τέτοια πράγματα στις ταινίες είναι πραγματικά ασφαλή για τα παιδιά μας; Δείτε άλλο ένα σύντομο βίντεο κλιπ:



Αυτό είναι ένα επεισόδιο από το Ghosthunters, 2015 (Gespensterjäger). 12+, παιδιά δώδεκα ετών μπορούν να το παρακολουθήσουν ήρεμα. Συμφωνώ, η στιγμή είναι πολύ σιωπηρή. Τι πρέπει να γίνει σε αυτή την περίπτωση; Δεν φαίνεται να υπάρχει τίποτα λάθος. Άλλωστε, κανείς δεν λέει φράσεις, όπως στο πρώτο βίντεο κλιπ: «Μερικές φορές φαντάζομαι τα γεννητικά του όργανα στο στόμα μου». Η ταινία προορίζεται για παιδιά, επομένως δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάτι τέτοιο εδώ.
Αλλά άθελά μου γεννιούνται τα ερωτήματα στο κεφάλι μου: «Γιατί πράγματι το φαντάστηκε έτσι; Γιατί το αγόρι μένει τόσο καιρό με το γυναικείο φόρεμα; Γιατί το φόρεσε; Θα μπορούσε απλώς να είχε βάλει το φόρεμα μπροστά του; Κάπως να καλύψει τον εαυτό του με αυτό; Γιατί ένα φόρεμα; Δεν έβρισκε άλλα κόκκινα ρούχα; Και γενικά, ποιος ο λόγος για αυτό το μακροσκελές σχόλιο του πατέρα του για το ότι αυτό είναι φυσιολογικό;».
Δεν είστε σίγουροι πώς να απαντήσετε; Έπειτα, εδώ είναι μια βασική ερώτηση για εσάς: πώς θα ενεργούσατε αν θέλατε η διεστραμμένη ανοχή και η σεξουαλική ακολασία να καλύπτονται σε παιδικές ταινίες; Προφανώς, κανένας από τους κανονικούς γονείς δεν θα δείξει στα παιδιά του μια ταινία που να είναι πολύ ειλικρινής σχετικά με τέτοια πράγματα. Φαίνεται ότι ελάχιστοι θα δουν τη νέα ταινία της Σταχτοπούτας με μια τραβεστί νεράιδα. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να ενεργήσουμε πολύ διακριτικά και προσεκτικά για να προσεγγίσουμε σχολαστικά την εισαγωγή όλης αυτής της βρωμιάς σε περιεχόμενο πολυμέσων για παιδιά.

Για άλλη μια φορά, παρατηρήστε πόσο σωστά είναι χτισμένα όλα σε αυτή τη σκηνή. Το αγόρι φόρεσε ένα κόκκινο φόρεμα για να είναι ελεύθερα τα χέρια του και να επιτεθεί στο φάντασμα με ένα πιστόλι νερού. Το αγόρι δεν έβγαλε το φόρεμά του πριν πάει για ύπνο, αλλά αποκοιμήθηκε ακριβώς μέσα σε αυτό. Το βγάζει μόνο όταν το φάντασμα του ζητήσει να το κάνει. Έτσι το αγόρι νιώθει αρκετά άνετα μέσα σε ένα γυναικείο φόρεμα, σαν να ήταν τα καθημερινά του ρούχα.

Τέτοιες στιγμές μπορούν εύκολα να χαθούν και να εκληφθούν για κάτι εντελώς φυσιολογικό, και αυτό παρά το γεγονός ότι το αγόρι μένει με γυναικείο φόρεμα για επτά λεπτά της ταινίας (!!!) και λαμβάνει οδηγίες από τον πατέρα του ότι αυτό είναι απολύτως φυσικό. Τι νομίζετε; Ένα παιδί θα αντιληφθεί σωστά αυτή τη σκηνή ή όχι; Τι θα μείνει στο κεφάλι του αφού το δει; Αυτό θα επηρεάσει κάπως τη στάση απέναντι σε αυτό το θέμα; Ίσως αν είναι αγόρι, αποφασίσει πραγματικά να δοκιμάσει κάτι από τη γυναικεία γκαρνταρόμπα ή να χρησιμοποιήσει κάποια γυναικεία αξεσουάρ; 
Εξάλλου, αν γυρίσετε την ιστορία λίγο πίσω, θα δείτε ότι ένα αγόρι πασπαλίζει επίσης με γυναικείο άρωμα με άρωμα βιολέτας: αυτό φέρεται να τρομάζει τα φαντάσματα και ποιος ξέρει τι θα οδηγήσουν τέτοια πειράματα με τα όρια του κανόνα, πώς θα επηρεάσει την εύθραυστη νεανική ψυχή και τι θα ακολουθήσει αφού δοκιμάσει τα γυναικεία ρούχα; Ίσως γυναικεία συμπεριφορά; Ίσως μετατραπεί στον ίδιο έφηβο από την προηγούμενη ταινία που μόλις συζητήσαμε;


Φυσικά, είναι στο χέρι σας να αποφασίσετε τι χρειάζονται τα παιδιά σας. 
Όμως, ξέρετε, φαίνεται ότι είναι καιρός να δώσουμε προσοχή στις ροές πληροφοριών που μας περιβάλλουν. 
Οτιδήποτε δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των γονιών ως προς την εξέλιξη και την ανατροφή ενός ανθρώπου θα πρέπει σταδιακά να περάσει στην κατηγορία των περιθωριακών και απαράδεκτων. 
Δεν πρέπει να μας οδηγούν αυτοί που μας ετοιμάζουν τέτοια προϊόντα, ο πιο απλός τρόπος είναι ΜΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ τέτοια προϊόντα. Και αν πάλι άθελά σας τράβηξε το μάτι (εξάλλου, δεν είναι πάντα δυνατό να προβλέψετε τι θα γίνει σε μια συγκεκριμένη ταινία), τότε δώστε την εκτίμησή σας για αυτό που είδατε και μοιραστείτε το με άλλους.

ΠΗΓΗ

Ο ΦΑΥΛΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΑΠΑΙΔΕΥΣΙΑΣ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ...

ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΕΙΤΑΙ ΑΜΕΣΑ Η ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ Η ΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ...

 ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΟΡΦΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΙΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΜΦΥΤΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΞΙΕΣ. 
Η κ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ , ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ninadimitriou2019@gmail.com – 693 4141 042


ΠΗΓΗ2: ΘΕΑΝΩ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου